ניב תל צור

2001-2023

ליאור, אבא של ניב מספר עליו

ניב היה הבכור, אח לאופיר ותמיר. נולד בשנת 2001 וגדל ברמת גן. שירת בצבא בחיל איסוף קרבי במסלול פיקודי בגבול הצפון, השתחרר לפני כשנה וחצי.

ניב אהב את הים, מוסיקה, הופעות ובילויים, ומצד שני תמיד הסתובב עם כמה ספרים בתיק, היה לו צורך חזק מאוד ללמוד ולהבין לעומק דברים.
הוא בעיקר אהב אנשים והם אהבו אותו והקיפו אותו בכל מקום אליו הגיע.
בשנה האחרונה לחייו הרבה לצייר וליצור, החליט שהוא רוצה ללמוד ארכיטקטורה ואף התקבל לאוניברסיטה למגמת אדריכלות. לבסוף החליט שהוא רוצה לנסות להתקבל ללימודים בבצלאל ונרשם למכינה לקראת בחינות הקבלה.
הוא תכנן לצאת לטייל בעולם בשנה הקרובה עוד לפני תחילת הלימודים.
ניב היה חזק פיזית ברמות שקשה להסביר, מגיל צעיר התחיל להתאמן בהרמת משקולות וזכה באליפות ישראל עוד בתור נער בתיכון. מאז ועד יומו האחרון התמיד באימונים והתקדם מאוד בהרמת משקלים כבדים.
בבוקר שבת ה-07.10.23 ניב נרצח בצומת מבטחים כשנסע ברכב יחד עם חברו הטוב עידו פרץ ז”ל בעת שנמלטו מהמסיבה ברעים וחיפשו מקום מוגן מפני הטילים שנחתו באזור.
בן 22 וחצי במותו.
יהי זכרו ברוך!

האומנות בחייו של ניב

סבא של ניב מספר

ככה נותר הציור במשך 5 שנים. 2. באפריל 2023, ניב ביקר אותי והתייעצתי איתו איך לסיים את הציור שנראה ריק וחסר תוכן. ניב התבונן ומיד אמר : פה צריך להוסיף פורטל ( קשת ) שתקשר בין העמודים ותיצור תבנית סגורה. עצם האמירה הזאת מלמדת על זיקה לצורות אדריכליות ואולי מסבירות את בחירתו של ניב בלימודי אדריכלות. לאחר הביקור הזה תיכננתי שלוש קשתות לפי הצעתו של ניב וציירתי שתי קשתות סימטריות והרמוניות המשרות על הצןפה שקט ורוגע. לאחר שנודע לי על גורלו של ניב, משהו נשבר בתוכי וחילחל לתוך הציור בצורה הרסנית, שבורה וכואבת, כאשר הקשת השלישית נשברה והתרסקה. השברים נשרו לריצפה ויצרו תבנית מרוסקת של השם ניב באנגלית ובעברית. כך נוצר חיבור אמנותי בין סבא צייר לנכד שחלם להיות אדריכל. גם נושא הציור ( אדריכלות קלסית ) קשור לבחירה של ניב באדריכלות והציור הזה הוא סוג של הנצחתו.

השירות בצבא

הספורט

המשפחה והחברים מנציחים

עגלת קניות

תפריט נגישות